החזרות, החלפות וביטולים - מדיניות החזרת מוצרים

חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "החוק") חל על כל הרכישות המתבצעות באתר זה ובהתאם לחוק רשאי כל קונה באתר זה לבטל את הרכישה .

האמור לעיל בא לתת הסבר כללי אודות התנאים והטכניקה לביטול אך בכל מקרה הוראות החוק הן הקובעות.
לקוח המבקש להחזיר / להחליף פריט/ים שרכש בטרם נשלח אליו המוצר, יוכל לעשות זאת באמצעות הודעת ביטול בטלפון לשרות לקוחות "גלטקס" או באמצעות טופס הפנייה באתר, וחיובו יבוטל.

במידה והמוצר נשלח ממשרדי "גלטקס", והלקוח מבקש להחזיר / להחליף פריט/ים שרכש, יגיע עם המוצר למשרדי "גלטקס" או ישלח את המוצר עם שליח (באחריות הלקוח) תוך 14 ימים, מיום קבלת המוצר, בצירוף אסמכתת קנייה ולוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש או הרעה במצבו.

עם קבלת המוצר במשרדי "גלטקס", עומדות בפני הלקוח האפשרויות הבאות:

  1. להחזיר את הפריט ולקבל עבורו זיכוי לרכישה אחרת בעסק.
  2. להחליף לאותו פריט בצבע / מידה שונים, בהתאם למלאי הקיים בחנות. במידה ויהיה פער במחיר, יקבל הלקוח זיכוי לרכישה או לחילופין יתבקש להשלים את התשלום למחירו של הפריט החדש.
  3. להחזיר את הפריט ולקבל בעבורו החזר כספי בשווי הסכום ששולם באתר וזאת עפ"י התנאים הבאים:
    • במידה והלקוח הצהיר שקיבל מוצר פגום ואם ימצא כי אכן המוצר פגום, יקבל הלקוח החזר מלא באותו אופן בו נעשה התשלום ולא יחוייב על דמי ביטול.
    • במידה ולא נמצא פגם במוצר, יקבל הלקוח החזר על המוצר בלבד, ולא יינתן החזר כספי על דמי המשלוח. ההחזר יינתן באותו אופן בו נעשה התשלום.

לקוח שהחזיר מוצר לאחר 14 ימים, מיום קבלת המוצר:

  • המוצר יוחזר עפ"י שיקול דעת הנהלת "גלטקס" ובהתאם למועד החזרת המוצר.
  • הלקוח יזוכה על המוצר בלבד (לא יינתן החזר כספי על דמי המשלוח) ואף יחוייב בדמי ביטול (5% מערך המוצר/ים המוחזר/ים).
  • לא תתאפשר החזרת פריט בודד שנרכש כחלק מערכה / סט, אלא רק את הערכה / הסט על כל חלקיו.
    לא ניתן להחזיר פריטים שהודפסו / נרקמו / נחרטו / מותגו ללקוח.